tiistai 8. heinäkuuta 2014

Sunday funday

Noniiii eilen siis alotin aamunu skypettelemällä pari tuntia äitin kans ja hihkuttiin riemusta kun äitin tuloon on enää 89 päivää!!! Sellaset 100 menny jo siitä, kun liput ostettiin <3 Purin sille mun ärsytystä, kun sillon perjantaina toi mun hostpoika pomppi tällä mun sängyllä ja taklas mut täydestä vauhdista tähän sillain, että se mursi tästä jonkun puun tuolta alta, ja pelkään et tää romahtaa joku yö. Ainaki narisee ja rätisee nyt, mitä se ei ennen perjantaita tehny -.- Kiva mennä sanoo hosteille et moro tartten uuden sängyn.

Hm:n serkku ja sen lapsi oli tullu käymään ja mulle ei sitte oltu mainittu sanallakaa! Vähän nolona menin keittiöön ja höpisin sen miehen kanssa jotain Suomesta. Oli kuullu hosteilta, että mun veli pelaa lätkää ja se ihan innoissaan alko kysellä siitä. Ties jopa Jari Kurrin ja Värttinän (hetken kesti tajuta et mitähän se oikein sano). Kysy mun musiikkimausta ja kerroin sille ilosesti mun yhestä suomi-rakkaudesta, Sunrise Avenuesta, jonka se lupas checkaa ;D !

Sen jälkeen lähettiin Jennan kans brunssille Chipolteen pitkäst aikaa ja otettiin tietenkin kanasalaatit guacamolella, mitäpä muutakaan! Ja oli muuten 10 000 kertaa parempaa kun se karsee Taco Bellin kopio! Lähettiin Marshallsille kattomaan mulle lenkkikenkiä, kun oltiin päätetty kävellä South San Franciscossa olevalle kukkulalle jossa on sellanen kyltti. Löysin sitte onnekseni hienot Puman juoksukengät joihin olin supertyytyväinen! Mukaan tarttui myös Guessin laukku ja neonkeltaset Conssit. Hups.. YOLO.

Kyltille kävellessä löysin sieltä mäen varresta jonkun puhelimen jonka kiikutin kilttinä tyttönä lähimmälle poliisilaitokselle, josko joku sen sieltä tulis noutamaan. Poliisit otti mun yhteystiedot jos sen omistaja sitten löytyy. Päivän hyvä teko tehty!

South San Francisco the industrial city





Päätettiin vielä lähteä Rossille ja Tjmaxxille katsastamaan niiden kenkä- ja laukku osastot ja onneks ei tarttunu toisesta mukaan Guessin tennareita eikä toisesta turkooseja Consseja... Voi hyvä luoja mun kanssa. Onneks Jennaki osti vaikka mitä niin ei tullu niin huono omatunto ;) Sit heitin Jennan sen autolle ja tulin kotiin.


Tää tuleva viikko on ihan kiva, tyttö yön yli-leirillä koko viikon (lähti la ja tulee ens su) ja poika menee ranchille. Ainaki saan sitä kuskailla yms niin ei tuu olee ihan niin hyödytön olo kun viime viikolla, kun mitään ei oikein tarttennu tehä!


2 kommenttia:

  1. tosi kiva tää sun blogi :) voisiks tehä kysymyspostauksen joku kerta? :) itekki haaveilen kaliforniasta <3

    VastaaPoista