maanantai 7. heinäkuuta 2014

4th of July!

Viime perjantain itsenäisyyspäivä ei ihan menny niinkun olin sen miettiny menevän, mutta kelpas tämäkin! Aamusta siis heti hostpoika hyökkäs mun kimppuun ja oli megasosiaalinen. Leikittiin sitten tyynysotaa (oon muuten sitte kruunattu mestari!), sotaa joillain muoviluoteja ampuvilla aseilla, kopiteltiin baseballia ja pelattiin Unoa (siinäki rökitin sen ihan 6-0) ja korista. Taisin koriksessa saada ekan korin koskaan! :D Ja sekin oli vahinko, heitin vaan toisella kädellä sen pään yli sen enkä kattonu ollenkaan hehe.

Koska näiden naapurit on ollu jo pari viikkoa lomalla, niin nää lapset käy hoitamassa niiden lemmikkejä päivittäin. Tällä kertaa lähin mukaan, koska halusin nähä ne marsut <3 (kanat ei mua niin kauheesti kiinnostanu, pidin kanaa sylissä jo sillon, kun vein tytön ranchille töihin pari viikkoa sitte.) Oli kyllä niin sulosia, tuli ihan oma pieni Nasu (rip<3) mieleen ja tajusin etten oo varmaan sen jälkeen kun se kuoli (olin kai 8 luokalla?) pitäny marsua sylissä! Syötin niille heinää, mansikkaa ja tomaattia ja meinasin pakahtua onnesta kun ne oli niin ihania x3 Meen varmaan ens viikolla uusiks ihan vaan marsuvaavien takia!

Marsujen kanssa hengailun jälkeen lähettiin hostien kanssa kohti San josea, kun ne oli ostanu meille liput San Jose Giantsien baseball peliin. Tää liiga missä ne pelaa, on paljon pienempi kun se missä ns. oikeet Giantsit pelaa. Ihasteltiin menomatkalla vieressä ajavan auton väriä hostdadin kans ja siellä autossa ollu nainen huomas mun aurinkolasit - sydämet joissa jenkkilippu - sen ilme oli kyllä näkemisen arvonen. Sen vieressä istunu mies koitti kans kyylätä mua, mut oltiin jo menty sen auton ohi. Parin sekunnin päästä se auto kaasuttelee ihan miljoonaa meijän rinnalle ja kummatki siellä autossa kattoo mua tälleen :


Ja siellä pelissäkin monet oli että "Wow your glasses are sooooo awesome!" Nojep, kyllähän.

Treffattiin San josessa hm:n sisko, joka tuli  kattoo meijän kans peliä. Toinen joukkue (Stockton ports) rökitti Giantsit ihan totaalisesti; 17-3! Mut hauskaa oli, vaikka peli kestikin sellaset 4h. Söin jonkun megahyvän kanankoiven, maissintähkän ja hedelmäsalaattia ja olin jo sen kanankoiven jäljeen niin ähky et meinasin poksahtaa. En tiiä mitä mutanttikanoja täällä on, kun se koipi oli niin iso. Sit hd kävi ostamassa vielä churroja, jota en tosiaan olis jaksanu syödä, mut en kehdannu kieltäytyykään kun se ne jo oli ostanu. Pelin jälkeen katottiin vielä 4th of Julyn raketteja joita ammuttiin stadionin vierestä ja oli kyllä hienoja! Oltiin kotona takasin vasta 11.30 jälkeen ja pikkasen väsytti...



Mullahan oli jalassa siis jenkkilippu Conssit, bandeau, ne lasit ja sitte sellanen krääsäkaulakoru jossa oli usan lipun väriset tähdet ja ne välkky. True fan voisin jopa sanoa! Go big or go home tai jotain sinne päin... ;D !

5 kommenttia: